FANDOM

Logo gaim
Kamen Rider Gaim
仮面ライダー鎧武
Numer 24
Emisja 6 X 2013 -
28 IX 2014
Liczba odcinków 47
Poprzednia seria Kamen Rider Wizard
Następna seria Kamen Rider Drive

Kamen Rider Gaim (jap. 仮面ライダー鎧武 Kamen Raidā Gaimu) jest dwudziestym czwartym serialem z uniwersum Kamen Rider. Emitowany był od 6 października 2013 do 28 września 2014 na stacji TV Asahi i liczył 47 odcinków.

FabułaEdytuj

W fikcyjnym mieście Zawame Korporacja Yggdrasill przejmuje kontrolę nad handlem prawie wszystkimi dobrami konsumpcyjnymi. Budując ogromną siedzibę w kształcie drzewa zamienia tętniące życiem Zawame w "gród zamkowy" nad którym przejmuje praktycznie całą kontrolę. Aby przywrócić radość mieszkańcom miasta młodzi ludzie tworzą grupy tancerzy ulicznych. W międzyczasie rozpoczyna się gra przy użyciu tajemniczych przedmiotów zwanych Ziarnokłódkami. Przypominają one kłódki i posiadają w sobie moc owoców, a także trzymają w sobie potwory zwane Inves pochodzące prawdopodobnie z innego wymiaru zwanego Hellheim. Z czasem walka między wypuszczonymi awatarami Invesów staje się coraz bardziej popularna, jednak jeśli kogoś dopadnie smutek i łzy, Inves wyjdą z Ziarnokłódek i zaczną atakować innych.

Fabuła serialu koncentruje się na losach dwudziestolatka Kōty Kazuraby. Chłopak wcześniej należał do grupy tanecznej Gaim, jednak odszedł z niej by pomóc swej siostrze Akirze. Po spotkaniu ze swą przyjaciółką Mai Takatsukasą, Kōta wplątuje się w grę poprzez wejście do tajemniczego lasu Hellheim i odnalezienie Ziarnokłódki Pomarańczy i tajemniczego pasa zwanego Sengoku Driverem. Za ich pomocą przemienia się w Kamen Ridera Gaim i walczy z Inves, a także z innymi Riderami, między innymi z Kaito Kumonem, pragnącym siły przywódcą konkurencyjnej grupy Baron przemieniającym się w Kamen Ridera Barona. Innym utrapieniem Kazuraby staje się wspomniana Korporacja Yggdrasill, której prawdziwe cele nie są początkowo znane. Organizacji tej w Zawame przewodzi niejaki Takatora Kureshima, którego młodszy brat Mitsuzane jest członkiem grupy Gaim. Mitsuzane żyjąc w cieniu swego brata nie wie, czy iść u boku jego czy wspierać swych kolegów z grupy. Z czasem prawdziwe cele Yggdrasill wychodzą na jaw, zaś Riderzy wspólnie zaczynają bój o przyszłość ludzkości.

BohaterowieEdytuj

WrogowieEdytuj

OdcinkiEdytuj

ObsadaEdytuj

Linki zewnętrzneEdytuj