FANDOM

Logo amazons
Kamen Rider Amazons
仮面ライダーアマゾンズ
Numer nieliczony
Emisja 1 IV 2016 - 24 VI 2016 (sezon pierwszy)
7 IV 2017 - 30 VI 2017(sezon drugi)
Liczba odcinków 26
Poprzednia seria
Następna seria

Kamen Rider Amazons (jap. 仮面ライダーアマゾンズ Kamen Raidaa Amazonzu) jest internetowym serialem z uniwersum Kamen Rider luźno opartym o serial Kamen Rider Amazon. Pierwszy sezon był emitowany od 1 kwietnia do 24 czerwca 2016 na internetowym kanale Amazon Prime i liczył 13 odcinków. Drugi sezon, również trzynastoodcinkowy, emitowany był od 7 kwietnia do 30 czerwca 2017 na tym samym kanale.

Slogan serialu to Polowanie rozpoczęte (jap. 狩り、開始 Kari, kaishi).

FabułaEdytuj

Młody mężczyzna Haruka Mizusawa został zainfekowany przez Komórki Amazona stworzone przez koncern farmaceutyczny Nozama. Powoduje to u niego przemianę w przerażającego i krwiożernego mutanta zwanego Amazonem Omegą. Chłopak stara się podtrzymać swoje człowieczeństwo poprzez walkę z Amazonzami, potworami będącymi tak jak on zarażonymi ludźmi. Napotyka on na Służbę Czyścicieli Nozama, która poluje na Amazonzy, jak również poznaje Jina Takayamę, byłego mikrobiologa pracującego dla Nozamy, który może zmienić się w Amazona Alphę. Niedługo później poległy członek Czyścicieli - Jun Maehara - staje się trzecim Amazonem - Sigmą.

Drugi sezon ma miejsce 5 lat po zakończeniu pierwszego i koncentruje się na nastolatku Chihiro wychowanym przez znienawidzone przez siebie Amazonzy i zdolnym do przemiany w Amazona Neo. Okazuje się, że Chihiro jest synem Takayamy. Haruka natomiast ewoluuje i staje się Amazonem New Omegą.

BohaterowieEdytuj

WrogowieEdytuj

OdcinkiEdytuj

ObsadaEdytuj

Linki zewnętrzneEdytuj