FANDOM

Logo agito
Kamen Rider Agito
仮面ライダーアギト
Numer 11
Emisja 28 I 2001 -
27 I 2002
Liczba odcinków 51
Poprzednia seria Kamen Rider Kuuga
Następna seria Kamen Rider Ryuki

Kamen Rider Agito (jap. 仮面ライダーアギト Kamen Raidā Agito, zapisywane też jako AGITΩ) jest jedenastym serialem z uniwersum Kamen Rider. Emitowany był od 28 stycznia 2001 do 27 stycznia 2002 na stacji TV Asahi i liczył 51 odcinków.

FabułaEdytuj

Na plaży w pobliżu Tokio zostaje znaleziony młody mężczyzna z amnezją, którego nazwano Shōichi Tsugami. Po tym zdarzeniu w mieście zaczęły pojawiać się rytualnie zabijające ludzi potwory o nieznanym pochodzeniu. Tymczasem policja na wzór sławnej Niezidentyfikowanej Istoty nr 4 (Kuugi) tworzy do walki z potworami zbroję o nazwie G3, której użytkownikiem staje się policjant Makoto Hikawa okrzyknięty bohaterem po samodzielnym uratowaniu ludzi po katastrofie statku Akatsuki. Shōichi z niewiadomych przyczyn jest zdolny do przemiany w istotę zwaną Agito, która jest na tyle silna by stawić czoła potworom. Chłopak chce odzyskać pamięć i ustalić, dlaczego jest zdolny do transformacji. W podobnej sytuacji znalazł się pływak Ryō Ashihara, który może zmienić się w byt o nazwie Gills, jednak jego celem jest poznanie prawdy o tajemniczej śmierci swego ojca.

BohaterowieEdytuj

WrogowieEdytuj

OdcinkiEdytuj

ObsadaEdytuj

Linki zewnętrzneEdytuj