FANDOM

Logo 555
Kamen Rider 555
仮面ライダー555
Numer 13
Emisja 26 I 2003 -
18 I 2004
Liczba odcinków 50
Poprzednia seria Kamen Rider Ryuki
Następna seria Kamen Rider Blade

Kamen Rider 555 (jap. 仮面ライダー555 Kamen Raidā Faizu) jest trzynastym serialem z uniwersum Kamen Rider. Emitowany był od 26 stycznia 2003 do 18 stycznia 2004 na stacji TV Asahi i liczył 50 odcinków.

FabułaEdytuj

Powstałe z ludzkiej ewolucji monstra nazywane Orfenokami mają na celu wybicie ludzkości i osiągnięcie wiecznego życia, które ma im dać ich Król. Do pomocy im korporacja Smart Brain produkuje trzy systemy Kamen Riderów, które zostają skradzione przez szefa owej firmy i rozdane jego przybranym dzieciom by walczyły z Orfenokami i powstrzymały je od osiągnięcia ich zamiarów. Jeden z systemów – Faiz, ląduje w rękach Mari Sonody, która podczas ataku Orfenoka nie mogąc go użyć prosi o to tajemniczego odludka Takumiego Inui, który okazał się być z nieznanych przyczyn zdolny do jego używania. Początkowo Takumi nie chce się mieszać do wojny, jednak decyduje się zostać. Do dwójki dołącza zaatakowany przez Orfenoków pracz Keitarō Kikuchi. W międzyczasie chłopak o nazwisku Yūji Kiba zostaje przemieniony w Orfenoka, a jego życie wywraca się do góry nogami. Mimo to decyduje się chronić ludzkość i walczyć ze Smart Brain wspólnie z dwoma innymi renegatami.

BohaterowieEdytuj

WrogowieEdytuj

OdcinkiEdytuj

ObsadaEdytuj

Linki zewnętrzneEdytuj